Mijn reis naar Australië, het begin - Reisverslag uit Ursem, Nederland van Kelly Vlaar - WaarBenJij.nu Mijn reis naar Australië, het begin - Reisverslag uit Ursem, Nederland van Kelly Vlaar - WaarBenJij.nu

Mijn reis naar Australië, het begin

Door: Kelly Vlaar

Blijf op de hoogte en volg Kelly

01 Oktober 2013 | Nederland, Ursem

Hier is hij dan, mijn eerste reisverslag. Op dit moment zit ik in de auto naar Schiphol. Ruud, Joyce en Elles brengen mij weg. Op dit moment ben ik toch wel erg zenuwachtig hoor! Mijn reis naar Australië en Nieuw Zeeland gaat beginnen, het is allemaal nog zo onwerkelijk...
De planning is tot nu toe om 4,5 maanden weg te blijven, maar met mijn werkvisum van een jaar en een flexibel jaarticket kan alles nog veranderen. Dit zullen jullie allemaal vanzelf merken uit mijn verslagen!

Zaterdag mijn afscheidsfeestje gehad en gister een verrassings gourmet avond van mijn meiden gehad. Wat een super vrienden heb ik en wat zal ik ze gaan missen. Ook mijn ouders die helaas niet bij mijn afscheid konden zijn aangezien ze op vakantie zijn en vanavond pas terug komen, dit kon even niet anders.

Ik zal proberen mijn reisverslagen up to date te houden en ook foto's te plaatsen (om jullie jaloers te maken :p). Jullie horen snel van me! Ik zal voorkomen dat jullie mij gaan vergeten natuurlijk. Donderdag kom ik eindelijk na een lange vlucht met tussenstop van 10uur in Taipei, in Sydney aan!

Bedankt iedereen voor de lieve berichtjes! Ga jullie missen.

Veel liefs Kelly xx

  • 01 Oktober 2013 - 10:22

    Sanne:

    Lieve kel! Geniet van elke minuut! Ben benieuwd naar al je verhalen. Dikke kus

  • 01 Oktober 2013 - 10:28

    Angelique Br:

    Daar houden we je aan Kel! Have fun!!!

  • 01 Oktober 2013 - 11:04

    Novéi:

    SPANNEND! Kom maar op met die jaloersmakende verhalen ;). Enjoy, x

  • 01 Oktober 2013 - 11:06

    Nové:

    SPANNEND! Kom maar op met die jaloersmakende verhalen. Ik volg je ;). Enjoy! x

  • 01 Oktober 2013 - 17:40

    Linda:

    Heel veel plezier!! En dan zie ik je 4jan in Sydney voor onze reis naar nieuw zeeland!! :)

  • 01 Oktober 2013 - 18:55

    Miranda:

    Heeyy Kell!!

    Ik wil je nog even heel veel plezier wensen!! En zet hem op! Komt helemaal goed met jou:D
    Groetjess

  • 03 Oktober 2013 - 10:53

    Gabrielle:

    Hoi Kel, hoop dat je je reis een beetje goed hebt doorstaan en dat je gauw aan je grote avontuur kan beginnen down under. Heel benieuwd naar je verhalen.
    Liefs Gabrielle

  • 03 Oktober 2013 - 13:21

    Carolien:

    Lieve Kelly, onderhand ben je dus aangekomen in het lente-achtige (hoop ik althans) Sydney! Hoop dat je goede vlucht hebt gehad en blijf maar lekker lang weg! We volgen je op afstand dus zijn evengoed allemaal beetje bij je en je zult vanzelf merken dat je daar ook weer nieuwe wereld opbouwt, kortom lekker leven in 2 werelden. Geniet ervan! Liefs ook van Emiel, Jade en Cleo XXX

  • 05 Oktober 2013 - 20:33

    Tante Fietje :

    Hi Wereldreizigster , lees net je eerste verslagje , maar hoorde vanmiddag van je paps dat de reis goed is verlopen en het avontuur is gestart !!!!lieve schat spring erin en laat van je horen , letterlijk en figuurlijk !!!
    Tot je volgend verslag , liefs van mij xxx

  • 07 Oktober 2013 - 20:49

    Laura:

    Lieve Kelly,

    Wat onwijs spannend allemaal,
    We zijn erg benieuwd hoe het met je is,
    en kijken er erg naar uit om je reis te volgen
    en naar je belevenissen. geniet ervan!!
    Liefs, Theun-Johan en Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Actief sinds 13 Sept. 2013
Verslag gelezen: 963
Totaal aantal bezoekers 12225

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 12 Februari 2014

Mijn reis, Australië.

Landen bezocht: